понедељак, 26. јун 2017.

ORGANIC SHOP GELOVI ZA TUŠIRANJE

U poslednje vreme često se srećemo sa prirodnom kozmetikom i sa njenim blagodetima.
Svi znamo šta znači negovati kožu sa organskom kozmetikom i na bazi bilja.

Kako i sama volim da brinem o svojoj koži znači mi kada mogu da nađem na našem tržištu takve preparate.

Na početku želim odmah da se ogradim da ne koristim samo prirodne i organske proizvode, ali da rado posežem za njima.

Pre nekog vremena sam se susrela sa Natura Siberica brendom koji važi za jedan od vodećih brendova kada je prirodna kozmetika u pitanju. Tada sam kupila njihovu kupku, preparate za kosu i dva gela od Organic Shopa. Neću vam puno dužiti, nego ću krenuti sa predstavljanjem gelova, a u nekom narednom periodu očekujte malo opširniji post o Natura Siberica kao brendu i o njihovim proizvodima.



Gel za tuširanje Lotos i Šea buter: 

Nežan miris, koji po meni miriše na čisto. Lagana gelasta struktura koja klizi po koži i stvara osećaj mekoće i glatke kože. Gel sadrži organske ekstrakte lotosa i organski šea buter. 

Organski Šea buter podmlađuje i obnavlja kožu. 

Miris Lotosa daje osećaj smirenosti i udobnosti, hidrira i omekšava kožu, čini elastičnom i zategnutom. 


Gel za tuširanje "Oluja Mandarine":

Sjajan miris sad za ove letnje vrućine, lepo osvežava i hidrira kožu. Kada se tuširam ujutru sa njim baš me lepo razbudi, i oraspoloži. Gel sadrži ekstrakt organske mandarine i organski mango. 

Ekstrakt organske mandarine hrani kožu vitaminima koji toniraju i ostavljaju osećaj glatke i meke kože. Ekstrakt organskog manga štiti kožu od negativnih spoljašnjih uticaja i regeneriše je dajući joj mekoću i elastičnost. 

Ambalaža: 

Gelovi dolaze u čvrstom pakovanju od kvalitetne plastike. Čep ima sigurnosni patent (na klik) koji omogućava bezbedno nošenje. Uzane bočice su praktične za pakovanje, i nošenje na put.
 Gelovi sadrže po 280ml. 





Oba gela ne sadrže: GMO, SLS, SLES, PEG, EDTA BHT/BHA. 


SASTAV 


Koliko sam mogla da vidim na sajtu, gelovi su trenutno na sniženju i koštaju 216din. 

Takođe ORGANIC SHOP ima još dosta proizvoda za kosu, butere... I svi predivno mirišu, već znam koje ću da kupim :) 

Imate moju toplu preporuku za ove gelove, jer je koža lepo očišćena (škripi posle tuširanja), a koža je jako mekana i hidratantna. 

Da li ste probale ove gelove, kakvi su vaši utisci? 

Hvala na čitanju <3 

10 коментара:

  1. Nisam probala ove gelove za tusiranje. Zanimljivo deluju i dopada mi se bas sto imaju pumpicu 💕💕💕

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj ih, nećeš se pokajati, ima i puno mirisa tako da za svakoga ima nešto :) <3 :*

      Избриши
  2. Probala sam samo onaj sa marakujom. Miris mi se nije dopao, ali sam ostalim "komponentama" bila zadovoljna i definitivno ću probati i druge mirise :)

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam ih probala, mada nisam ih ni vidjala nigde. Super mi izgledaju, svakako cu probati :)


    Tako ja to

    ОдговориИзбриши
  4. Predivne fotke draga! Nisam čak ni viđala ove proizvode, ali to tvojim rečima su fantastični. Blog ti je preeedivan, učlanila sam se :D Na mom blogu je novi post, pa ukoliko želiš pogledaj :D ♥

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши