уторак, 31. октобар 2017.

Maybelline 24 karat nudes paleta ( recenzija )

Pozdrav drage moje! Danas vam pišem recenziju jedne divne palete.
Radi se o Maybelline The 24 karat NUDES paleti.


Krenimo prvo od pakovanja. Senke su smeštene u čvršće plastično zlatno pakovanje.
Prednji deo palete je providan pa se svih 12 nijansi može videti. U paleti je smešten i dvostrani aplikator, jedan sunđerast i jedan za blendanje. Gramaža palete je 9,6 g. 
Kombinacija boja su mat, šimer, saten. 


Što se samih boja tiče zaista ima da se izabere za svakog po nešto. Takođe i razni make up look-ovi mogu sa njom da se odrade. Imate tamnije nijanse crno-braon, zlatne nijanse, šampanj...
Moje dve omiljene nijanse u paleti su zlatna i ova burgundy. 
Dosta puta sam koristila ovu paletu i mogu vam reći da sam pigmentacijom oduševljena kao i kvalitetom samih senki. Lepo se blendaju isto tako i uklapaju jedna sa drugom. 
Moram reći da se truse, ali nije strašno. Kada je reč o postojanosti senki na kapku tu zavisi od nijanse do nijanse, ali dobra baza bi to mogla da sredi bez problema.
Cena palete varira od akcije do akcije, ali ne prelazi 1500 din. Trenutno je možete kupiti u Lilly drogerijama u setu sa Big shot maskarom, a cena seta je 1599 din. Mislim da je odlična ponuda. 

Sada ću vam predstaviti i svočeve.


Prvi red: 

- Prva boja vuče na peach nijansu. I nju volim da stavljam kao hajlajt. 
-Druga boja je braon koja je između mat i satenskog finiša.
-Treća bela boja koja vuče na saten. Nju često stavljam ispod obrva. 
-Četvrta boja je neka nežno šampanj sa puno sitnih šljokica. 
-Peta je klasična vanila boja.
-Šesta i kao što rekoh moja omiljena jeste ovo savršenstvo od zlatne, prepigmentovana je. 

Drugi red: 

-Prva boja je da kažem za setovanje. 
-Druga i još jedna omiljena boja jeste ova "Burgundy" savršena je i jako lepo stoji na svetle oči. 
-Treća boja vuče na sivkasto.
-Četvrta je crna.
-Peta boja je izmedju braon i zlatne, jako je lepa. 
Šesta nijansa je klasična crna ali sa puno sitnih šljokica u njoj. 




Došli smo do kraja današnjeg posta. 
Nadam se da sam vam pomogla ako ste se dvoumili da li kupiti ili ne ovu paletu. 

Koje Maybelline palete vi volite?

20 коментара:

  1. Ajme jako interesantna paleta. Zaista divna sklop boja, meni se jako dopadaju!
    Odlicna recenzija draga moja!

    Visit my blog, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Nijanse su predivne, dobro je pigmentirana, razmisljala sam da je kupim i sad nakon ovog posta cu je sigurno kupiti kad budem u mogucnosti. Hvala ti sto si podjelila ovu recenziju. Zapratila sam tvoj blog. Ukoliko zelis posjeti moj

    Blog: MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se paletica dopala, i nadam se da ćeš uživati u njoj! Zapratila sam te ;)

      Избриши
  3. Divne paletica za koju sam i sama pisala recenziju pre par meseci, mada je trebalo puno vremena da steknem prave utiske. Odličan post i predivne fotografije :)
    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koristim je par meseci, tako da je bilo pravo vreme da napišem recenziju. Hvala puno Marija :)

      Избриши
  4. Jao paletica je extra. Ova zlatna nijansa mi je *-* zaljubila sam se.

    Charming Coco

    ОдговориИзбриши
  5. Mnogo je dobra paleta. Recenizija je odlicna.

    glamfashioncat.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Kako je lepa ova paleta :) savrsena je <3 nisam do sad probala njihove palete :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo je lepa Iko, i kvalitetna. Meni je sad zapala ona nova burgundy <3 Ako bueš neku probala javni kako ti se čine ;)

      Избриши
  7. ovu paletu sam uvek htela da kupim samo zbog ove zlatne boje :) prelepa je..mada cela palepa je prelepa ali ova zlatna je fanstasticna stvarno :) pratim te

    oazalepote.blogspot.rs

    <3

    ОдговориИзбриши